Reklamační řád
Na všechny produkty u nás zakoupené je zákonná záruční doba 24 měsíců, pokud není v záručním listě
uvedeno jinak. Spolu se zbožím Vám v zásilce pošleme i potvrzený záruční list, který uplatníte při případné reklamaci,
proto doporučujeme tento dokument pečlivě uschovat. Bez platného záručního listu Vám bohužel reklamace nemůže být
uznána.
Pozn.: U některého zboží plní funkci záručního listu doklad o koupi, proto tento doklad pečlivě
uschovejte.
Náklady na doručení reklamovaného zboží nese zákazník.
Reklamace zboží v záruce se v běžných případech řeší opravou nebo výměnou. Opravené nebo vyměněné zboží je zasláno na
nákady prodávajícího. V případě, že oprava nebo výměna není možná, je zákazníkovi zasláno zboží nové nebo bude zaslán
dobropis ve výši prodejní ceny, která je plnohodnotnou náhradou reklamovaného produktu zpět na adresu zákazníka.
-
Kde a jak reklamaci uplatnit:
Reklamované zboží odešlete či přivezte spolu s dokladem o koupi (fakturou) na adresu:
SPORT95
Střední 595/26
Brno, 602 00
Zboží je nutné doručit s přesným popisem závady a jejího vzniku a Vaším podpisem, potvrzeným záručním listem (byl-li se zbožím dodám) a doklad o koupi zboží.
Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady. -
Na co se reklamace nevztahuje:
Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání. -
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne podání reklamace. -
Výměna zboží:
Při výměně zboží za jiné (např. z důvodu nesprávně zvolené velikosti, barvy atd.) hradí náklady na přepravu kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala služba Doprava ZDARMA, kterou náš eshop www.sport95.cz u některých objednávek poskytuje.