Vrácení zboží

Vrácení zboží

Podmínky vrácení:

Zboží zakoupené přes naše www stránky je možné vrátit do 14-ti dnů od převzetí a to bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání. Se zbožím musí být zaslán formulář pro vrácení zboží. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato!

Dodatečné informace:

Peníze na Váš účet budou zaslány v horizontu 10 pracovních dní ode dne obdržení zásilky.

Zboží s níže uvedeným formulářem odešlete na adresu:

Sport95
Střední 26
602 00, Brno
info@sport95.cz
+420 776 112 299

Formulář pro vrácení zboží bez udání důvodu ve 14-ti denní zákonné lhůtě ke stažení zde.

 

Reklamační řád

Na všechny produkty u nás zakoupené je zákonná záruční doba 24 měsíců, pokud není v záručním listě uvedeno jinak. Spolu se zbožím Vám v zásilce pošleme i potvrzený záruční list, který uplatníte při případné reklamaci, proto doporučujeme tento dokument pečlivě uschovat. Bez platného záručního listu Vám bohužel reklamace nemůže být uznána.
Pozn.: U některého zboží plní funkci záručního listu doklad o koupi, proto tento doklad pečlivě uschovejte.
Náklady na doručení reklamovaného zboží nese zákazník.

Reklamace zboží v záruce se v běžných případech řeší opravou nebo výměnou. Opravené nebo vyměněné zboží je zasláno na nákady prodávajícího. V případě, že oprava nebo výměna není možná, je zákazníkovi zasláno zboží nové nebo bude zaslán dobropis ve výši prodejní ceny, která je plnohodnotnou náhradou reklamovaného produktu zpět na adresu zákazníka.

Kde a jak reklamaci uplatnit: 

Reklamované zboží odešlete či přivezte spolu s dokladem o koupi (fakturou) na adresu:

SPORT95
Střední 595/26
Brno, 602 00

Zboží je nutné doručit s přesným popisem závady a  jejího vzniku a Vaším podpisem, potvrzeným záručním listem (byl-li se zbožím dodám) a doklad o koupi zboží.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.
 

Na co se reklamace nevztahuje:

Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání.

Lhůta pro vyřízení reklamace:

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme.
 

Výměna zboží

Při výměně zboží za jiné (např. z důvodu nesprávně zvolené velikosti, barvy atd.) hradí náklady na přepravu kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala služba Doprava ZDARMA, kterou náš eshop www.sport95.cz u některých objednávek poskytuje. Pro výměnu prosím použijte stejný formulář jako u vrácení zboží. Doplňte zde Vámi požadovanou velikost (barvu...).

Proč nakupovat u nás?

  • Na trhu působíme od roku 1995
  • Široká nabídka zboží cyklo/ski
  • Kvalitní zázemí kamenného obchodu na Střední 26, Brno
  • K jízdním kolům a elektrokolům poskytujeme zdarma garanční servis a další výhody
  • Výhodná VIP karta k celoročnímu použití a to včetně servisu
  • Bezproblémové parkování přímo před prodejnou
  • Špičkový servis jízdních kol a lyží.
  • Zastoupení švýcarské firmy Montana – nejšetrnější broušení lyží
  • Test centrum kol a lyží

Kontakty

Oblíbené zbožíOblíbené

Košík

0Nákupní košík
0 Kč

Zobrazit kategorie a filtrSkrýt kategorie a filtr

Novinky

Aktuální informace, nové zboží, články.

Všechny články

20.11.2022

Možnost výměny zboží do 15. ledna 2023

Možnost výměny zboží do 15. ledna 2023

Nevyhovující nebo špatně padnoucí dárek nyní můžete vyměnit za jiný díky prodloužené lhůtě až do 15. ledna 2023.

19.10.2022

Začínáme brousit!

Začínáme brousit!

Nejšetrnější servis Montana Swiss již v provozu. Těšíme se na Vás.