Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Vrácení zboží

Vrácení zboží

Podmínky vrácení:

Zboží zakoupené přes naše www stránky je možné vrátit do 14-ti dnů od převzetí a to bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání. Se zbožím musí být zaslán formulář pro vrácení zboží. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato!

Dodatečné informace:

Peníze na Váš účet budou zaslány v horizontu 10 pracovních dní ode dne obdržení zásilky.

Zboží s níže uvedeným formulářem odešlete na adresu:

Sport95
Střední 26
602 00, Brno
info@sport95.cz
+420 776 112 299

Formulář pro vrácení zboží bez udání důvodu ve 14-ti denní zákonné lhůtě ke stažení zde.

 

Reklamační řád

Na všechny produkty u nás zakoupené je zákonná záruční doba 24 měsíců, pokud není v záručním listě uvedeno jinak. Spolu se zbožím Vám v zásilce pošleme i potvrzený záruční list, který uplatníte při případné reklamaci, proto doporučujeme tento dokument pečlivě uschovat. Bez platného záručního listu Vám bohužel reklamace nemůže být uznána.
Pozn.: U některého zboží plní funkci záručního listu doklad o koupi, proto tento doklad pečlivě uschovejte.
Náklady na doručení reklamovaného zboží nese zákazník.

Reklamace zboží v záruce se v běžných případech řeší opravou nebo výměnou. Opravené nebo vyměněné zboží je zasláno na nákady prodávajícího. V případě, že oprava nebo výměna není možná, je zákazníkovi zasláno zboží nové nebo bude zaslán dobropis ve výši prodejní ceny, která je plnohodnotnou náhradou reklamovaného produktu zpět na adresu zákazníka.

Kde a jak reklamaci uplatnit: 

Reklamované zboží odešlete či přivezte spolu s dokladem o koupi (fakturou) na adresu:

SPORT95
Střední 595/26
Brno, 602 00

Zboží je nutné doručit s přesným popisem závady a  jejího vzniku a Vaším podpisem, potvrzeným záručním listem (byl-li se zbožím dodám) a doklad o koupi zboží.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.
 

Na co se reklamace nevztahuje:

Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání.

Lhůta pro vyřízení reklamace:

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme.
 

Výměna zboží

Při výměně zboží za jiné (např. z důvodu nesprávně zvolené velikosti, barvy atd.) hradí náklady na přepravu kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala služba Doprava ZDARMA, kterou náš eshop www.sport95.cz u některých objednávek poskytuje. Pro výměnu prosím použijte stejný formulář jako u vrácení zboží. Doplňte zde Vámi požadovanou velikost (barvu...).

Proč nakupovat u nás?

  • Na trhu působíme od roku 1995
  • Široká nabídka zboží cyklo/ski
  • Kvalitní zázemí kamenného obchodu na Střední 26, Brno
  • K jízdním kolům a elektrokolům poskytujeme zdarma garanční servis a další výhody
  • Výhodná VIP karta k celoročnímu použití a to včetně servisu
  • Bezproblémové parkování přímo před prodejnou
  • Špičkový servis jízdních kol a lyží.
  • Zastoupení švýcarské firmy Montana – nejšetrnější broušení lyží
  • Test centrum kol a lyží

Kontakty

Oblíbené zbožíOblíbené

Košík

0Nákupní košík
0 Kč

Zobrazit kategorie a filtrSkrýt kategorie a filtr

Novinky

Aktuální informace, nové zboží, články.

Všechny články

31.10.2018

Lyžáky pro všechny

Lyžáky pro všechny

Lyžařská obuv v obrovském výběru právě nachystaná pro Vás. Přijďte vyzkoušet, rádi Vám pomůžeme s výběrem a popř. botu upravíme dle Vaší nohy.

26.9.2018

Repase baterií elektrokol

Repase baterií elektrokol

Repasujeme všechny typy baterií do elektrokol, ať už se jedná o světoznámé výrobce elektrokol jako jsou BOSCH, Yamaha, Shimano, BionX, KTM, Apache, Giant a další nebo standardní elektrokola z řad čínské produkce.