Vrácení zboží
Podmínky vrácení:
Zboží zakoupené přes naše www stránky je možné vrátit do 14-ti dnů od převzetí a to bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání. Se zbožím musí být zaslán formulář pro vrácení zboží. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato!
Dodatečné informace:Peníze na Váš účet budou zaslány v horizontu 10 pracovních dní ode dne obdržení zásilky.
Zboží s níže uvedeným formulářem odešlete na adresu:Sport95
Střední 26
602 00, Brno
info@sport95.cz
+420 776 112 299
Formulář pro vrácení zboží bez udání důvodu ve 14-ti denní zákonné lhůtě ke stažení zde.
Reklamační řád
Na všechny produkty u nás zakoupené je zákonná záruční doba 24 měsíců, pokud není v záručním listě uvedeno jinak. Spolu se zbožím Vám v zásilce pošleme i potvrzený záruční list, který uplatníte při případné reklamaci, proto doporučujeme tento dokument pečlivě uschovat. Bez platného záručního listu Vám bohužel reklamace nemůže být uznána.
Pozn.: U některého zboží plní funkci záručního listu doklad o koupi, proto tento doklad pečlivě uschovejte.
Náklady na doručení reklamovaného zboží nese zákazník.
Reklamace zboží v záruce se v běžných případech řeší opravou nebo výměnou. Opravené nebo vyměněné zboží je zasláno na nákady prodávajícího. V případě, že oprava nebo výměna není možná, je zákazníkovi zasláno zboží nové nebo bude zaslán dobropis ve výši prodejní ceny, která je plnohodnotnou náhradou reklamovaného produktu zpět na adresu zákazníka.
Kde a jak reklamaci uplatnit:
Reklamované zboží odešlete či přivezte spolu s dokladem o koupi (fakturou) na adresu:
SPORT95
Střední 595/26
Brno, 602 00
Zboží je nutné doručit s přesným popisem závady a jejího vzniku a Vaším podpisem, potvrzeným záručním listem (byl-li se zbožím dodám) a doklad o koupi zboží.
Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.
Na co se reklamace nevztahuje:
Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Lhůta pro vyřízení reklamace činí
30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme.
Výměna zboží
Při výměně zboží za jiné (např. z důvodu nesprávně zvolené velikosti, barvy atd.)
hradí náklady na přepravu kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala služba Doprava ZDARMA, kterou náš eshop www.sport95.cz u některých objednávek poskytuje. Pro výměnu prosím použijte stejný
formulář jako u vrácení zboží. Doplňte zde Vámi požadovanou velikost (barvu...).