Elektrokolo CRUSSIS e-Country 7.8-S 27,5" 2023

Městské elektrokolo CRUSSIS e-Country 7.8-S s výkonným středovým motorem Bafang Max Drive s kroutícím momentem 80 Nm, integrovanou baterií 630 Wh a výbavou Shimano/Sram.
Elektrokolo CRUSSIS e-Country 7.8-S 27,5" 2023
-15 %
Doprava zdarma
Běžná cena s DPH 53 990 KčCena vč. DPH: 45 890 Kč
Dostupnost:Skladem do 24hod
KódC23 e-Country 7.8-S (17)EAN8595640722372
Přidat k oblíbeným
Od4 589 Kčměsíčně,
spočítat splátky.

Hledáte městské elektrokolo, které zvládne víc? Plně vybavený městský e-bike s baterií integrovanou do rámu? Pak je e-kolo Crussis e-Country 7.8-S právě pro vás. Bát se nemusíte ani deště. Součástí výbavy e-kola jsou totiž kromě nosiče rovněž blatníky. Potěšit může rovněž USB konektor pro dobíjení mobilního telefonu a jiných zařízení. Sečteno podtrženo, Crussis e-Country 7.8-S je funkčně i esteticky vyladěné městské elektrokolo, které však zvládne téměř jakýkoliv výlet, a to nejen na silnici, ale také v lehkém terénu. Je čas vyrazit!

Přednosti horského kola CRUSSIS e-Country 7.8-S na elektrický pohon:

  • Český výrobce elektrokol
  • Výkonný středový motor Bafang Max Drive
  • Odolná konstrukce
  • Tichý chod
  • Jednoduché ovládání
  • Spolehlivost
  • Dlouhá životnost
  • Jezdí na něm Jaromír Jágr :-)

Technologie:

BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
 
Přehledný barevný LCD displej

Zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.

Parametry:

Kapacita baterie: Panasonic Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
Typ motoru: BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
Displej: barevný LCD

RÁM  
Rám Alu 6061, velikost rámu 17" / 19"
Vidlice SUNTOUR XCT-ATB HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice
POHON  
Baterie Panasonic Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
Motor BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
Umístění motoru Bafang - středový
Ovládání BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
Řídící jednotka Integrovaná v motoru
Snímač šlapání torzní
Nabíječka 2 A (součást výbavy)
Dojezd až 150 km
Pedály WELLGO, alu s odrazkou
USB port ano
Asistent chůze ano
ŘAZENÍ  
Počet převodů 1 x 8
Přehazovačka SHIMANO Acera RD-M360-L, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Řazení SHIMANO SL-M310, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Řetěz KMC X8
Kazeta / vícekolo SHIMANO CS-HG31, nebo SRAM PG-820, 8 rychlostí
Převodník a kliky BAFANG, 38 zubů, 170 mm
KOLA  
Průměr kol 27,5"
Brzda přední SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm
Brzda zadní SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
Ráfky CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 19mm
Náboje CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Pláště SCHWALBE Big Ben 27,5 x 2,00
NOSNOST  
Hmotnost Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
Nosnost 120 kg
KOMPONENTY  
Řídítka CRUSSIS Al, 680 mm
Představec CRUSSIS Al, 105mm, stavitelný
Gripy CRUSSIS, 100% silikon
Hlavové složení Semi 1 1/8
Sedlo Selle ROYAL
Sedlová objímka CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
Sedlovka CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm
Doplňky zadní nosič, blatníky

 

VýrobceCrussis
Pohon Bafang
Rám Alu
Sezóna 2023
Velikost kol 27,5"
Velikost rámu M
Vidlice Pružinová
Popis
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Nepovolovat cookiesPovolit vše